Zgłoszenie stanu wodomierza

Po wypełnieniu przez Państwa formularza i przesłaniu go do Biura Obsługi Klienta zostanie wystawiona faktura, którą wyślemy do Państwa zwykłym listem za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Jeśli nie otrzymacie Państwo faktury w ciągu 2 tygodni od zgłoszenia prosimy o kontakt z BOK
pod numerem telefonu: 22 725 44 67

Dane zgłaszającego

(*) ID klienta z faktury:
(*) Imię:
(*) Nazwisko:
(*) Telefon:
(*) E-mail:
Wyślij kopię do mnie

Adres zainstalowania wodomierza
(*) Ulica:
(*) Numer domu:
Numer mieszkania:
(*) Miejscowość:
(*) Kod pocztowy:
Jeśli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę na adres inny niż powyższy, proszę wpisać adres do wysyłki w pole uwag.

Stan wodomierza
(*) Nr wodomierza 1:
(*) Stan wodomierza 1:
Nr wodomierza 2:
Stan wodomierza 2:
(*) Przepisz kod z obrazka
Uwagi:

(*) - pola obowiązkowe